Translate I Käännä

lauantai 9. maaliskuuta 2013

Finally to the project - Baan Kokriang here I come!

I ate indian food as a bfast, curry and some kind of thin and very greasy naan bread. Really good but I dont fit into my pants anymore ;) But now it is finally the time of physical work so I guess i can still keep my jeans. We are leaving soon to the project of mine. One Danish girl (she will just come for a visit) and many local volunteers. We will go with scooters, I wonder how we get all of my stuff...



To be honest, I am a bit nervous but still glad to go. I have been carrying my bags for so long that I am glad that soon I can have them in one place. I am also eager to get " back" to work and learn Thai. I will travel actually quite soon because I need to go for a visa run to Malesia so this is an easy start. And I just heard that one Swiss girl has confirmed, she will come to my project in April!



I hope I can write again in next weekend but untill that, have a really nice weekend and a new week!



----------------------



Nyt sitä sitten mennään. Vihdoin :) Nautin tänään matkantekoa vahvistavaa curry-kastiketta ja jotain tosi rasvaista naan-leipää. Todella hyvää mutta mä en enää mahdu mun housuihin ;) Mutta nyt vihdoin alkaa fyysinen työ eli ehkä mä voin vielä säilyttää mun farkut.



Kyllä vieläkin vähän jännittää mutta olen iloinen että saan vihdoin repun purettua jonnekin vähän pysyvämmin. On myös mukavaa päästä tekemään hommia ja opiskelemaan thaita. Tunnin sisällä suunnataan skoottereilla kohti minun projektiani yhdessä yhden tanskalaisen tytön ja paikallisten vapaaehtoisten kanssa. He tulevat vain viikonlopuksi auttamaan minut alkuun. Ja kuulin juuri että sveitsiläinen tyttö vahvisti tulonsa minun projektiini huhtikuussa joten minä saan kaverin!



Toivon että voisin kirjoittaa uudelleen ensi viikonloppuna mutta siihen asti oikein mukavaa viikonloppua ja aurinkoista alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti